Regulamin rezerwacji
Warunki rezerwacji aparthotelu Smrekowa Polana Resort & SPA
- Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Opiekunem Gościa jest Recepcja. W dniu przyjazdu w godzinach otwarcia Recepcji będzie czekał na Państwa pracownik, który przekaże Państwu klucze do apartamentu. Recepcja znajduje sie w budynku 23F.
- Należność za cały pobyt pomniejszona o przedpłatę pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji. Obowiązuje kaucja zwrotna płatna w momencie przyjazdu w kwocie 300,00 zł. Wszyscy zamieszkujący apartament Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe wypełniając kartę meldunkową. W celu potwierdzenia tożsamości Gość ma obowiązek okazać dokument z fotografią (dowód osobisty, paszport, karta pobytu – zgodnie Ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych).
- Przyjazdy oraz wyjazdy z kompleksu Smrekowa Polana Resort & SPA możliwe są w godzinach od 8.00 – do 22.00. W przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu prosimy o wcześniejszą informację. Za przyjazd lub wyjazd poza wyznaczonymi godzinami pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50,00 zł.
- Pobyt zwierząt nie jest akceptowany.
- Oddajemy do Państwa dyspozycji apartamenty posprzątane, sprawne, w pełni umeblowane i wyposażone. Jeśli zauważą Państwo jakiekolwiek usterki bądź braki, prosimy zgłosić je w dniu przyjazdu. Po przejęciu Apartamentu przez Gościa wszelkie reklamacje dotyczące: uszkodzeń, wad, usterek nie będą uwzględniane. Goście mają obowiązek dbania o powierzone mienie. Za zniszczenia, zabrudzenia i uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania Apartamentu odpowiada Gość, który pokrywa koszty ewentualnych napraw, niezbędnych zakupów i prac.
- W Kompleksie obowiązuje bezwzględny i całkowity zakaz palenia papierosów poza miejscami wyznaczonymi.
Za zgubienie klucza do pokoju, pilota do bramy garażowej bądź pilota do TV obowiązuje opłata w wysokości 200,00 zł za każdy zniszczony/zagubiony przedmiot. - Cisza nocna obowiązuje w godzinach: 22:00-07:00. W przypadku zakłócania ciszy nocnej, zakłócania porządku lub nieprzestrzeganie norm dobrego zachowania, kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy, zatrzymania opłaty za pełny pobyt i obciążenia kosztami poniesionych strat.
- Śniadanie (w razie świadczenia takich usług w Kompleksie) jest dodatkowo płatne zgodnie z cennikiem usług.
- W trakcie pobytu Gość może zamówić kompleksowe sprzątanie zgodnie z cennikiem usług dostępnym w Recepcji.
- Kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych na terenie obiektu.
- Kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie prywatnym należącym do obiektu czy poza jego terenem.
- Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt.
- Pobrane przez Kompleks zadatki nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego przyjazdu niż deklarowany w rezerwacji, kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA nie zwraca należności za niewykorzystany pobyt.
- W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji liczby osób korzystających z apartamentu (bez zgody i wiedzy Smrekowa Polana Resort & SPA) Kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy bez zwrotu dokonanych opłat za pełny pobyt oraz obciążenie Gościa dodatkową opłatą.
- Ceny za pobyt nie zawierają obowiązkowej opłaty klimatycznej w wysokości 2zł/osobę/dobę.
- Miejsca parkingowe na zewnątrz jest bezpłatne, a ich dostępność uzależniona jest od obłożenia Kompleksu.
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez kompleks Smrekowa Polana Resort & SPA zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI KIEROWANYCH DO SMREKOWA POLANA RESORT & SPA
- Spółka Smrekowa Polana spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: Aleja Modrzewiowa 13, 30-224 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000481978, NIP 6751491728 (dalej SMREKOWA POLANA) rozpatruje reklamacje zgłoszone przez klientów w sposób i w terminach określonych w niniejszej Procedurze, o ile łączący Klienta ze SMREKOWA POLANA stosunek prawny nie stanowi inaczej.
- Na potrzeby niniejszej procedury za KLIENTA uważa się każdy podmiot korzystający z usług świadczonych przez SMREKOWA POLANA, składający Reklamację.
- Na potrzeby niniejszej procedury za REKLAMACJĘ uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy lub tytułu pisma) skierowane do SMREKOWA POLANA, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez SMREKOWA POLANA.
- Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
- Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: Smrekowa Polana spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Modrzewiowa 13, 30-224 Kraków bądź złożyć w recepcji Kompleksu w Zakopanem, ul. Smrekowa 23F. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: recepcja@smrekowapolana.pl.
- Klient powinien zgłosić Reklamację niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących jego zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
- SMREKOWA POLANA po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
- Reklamacje rozstrzygane są w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail, w zależności od formy jej zgłoszenia.
- Odpowiedź na Reklamację powinna zawierać: rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie faktyczne i prawne wraz ze wskazaniem odpowiednich zapisów obowiązujących w SMREKOWA POLANA regulaminów i/lub norm prawa (chyba że nie wymaga tego charakter wniesionych zarzutów) oraz wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
- Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.
- Decyzja o wypłacie Klientowi ewentualnej rekompensaty lub zwrocie środków musi zawsze uzyskać akceptację Zarządu SMREKOWA POLANA.
- Realizacja wypłaty roszczenia finansowego lub innej rekompensaty na rzecz Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty uznania Reklamacji, na podstawie decyzji Zarządu.
- Klientowi przysługuje prawo do wystąpienia z powództwem dotyczącym Reklamacji do sądu powszechnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki Rezerwacji, Regulamin Pobytu i Karta Meldunkowa stanowią integralną część umowy najmu.